środa, 15 czerwca 2016

Hej...

Witam po dłuuuuuugiej nieobecności. Szczerze nie wiedziałam czy napisać tego posta, bo sądziłam, że nikt tu nie zagląda. W końcu nie było mnie tak długo, a bloga dopiero zaczynałam pisać. Ale skoro jeszcze ktoś tu zagląda chciałabym przeprosić. Przeprosić za to, ze coś zaczęłam i tego nie skończyłam. Że naobiecywałam i słowa nie dotrzymałam. Dopiero dziś pisze te wszystkie wyjaśnienia na wszystkich blogach i nie wiem czemu tak długo z tym zwlekałam.
W każdym razie dziękuję bardzo Anonimkowi i NataliNaty292 za miłe komentarze i wsparcie w nowym doświadczeniu, którym był blog o Nessie i Jacobie :*
Naprawdę bardzo przepraszam każdego kto liczył na fajnie rozdziały o bohaterach "Zmierzchu", ale niestety... z braku czasu przestałam pisać... Pewnie za dużo na siebie wzięłam. 3 blogi, nauka i życie prywatne... To było pogodzić zdecydowanie za trudno. Naprawdę jeszcze raz bardzo przepraszam i każdemu bardzo dziekuje :*


P.S założyłam nowego bloga. Tym razem jest jeden i na jednym zostanie. Chcę się skupić w 100% na nim. Nie jest to opowiadanie o żadnych postaciach z filmów czy seriali. Sama wymyśliłam bohaterów i całą akcję. Jeśli ktoś jest chętny to zapraszam :* Tu macie linka:
http://opowiadaniebratprzyrodni.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz